dom här gatorna gör oss galna.

man behöver inte vakna på fel sida för att få en dålig dag. man kan vakna av frukost på sängen, under ett av världens mjukaste täcken, bredvid sin allra bästa vän och det kan ändå bli en dag när allt man egentligen behöver är att få drunkna i musiken. en kram och musiken. en dag när allt känns sådär extra tungt, som om hela världen gick på cykelns högsta växel.

nu ska jag låta musiken få trassla in sig i mig och mitt hullerombuller. det ska bli en bra natt. jag ska drömma att jag vaknar utan en enda tanke i huvudet. för ibland kan drömmar bli sanna.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du skriver så vackert. Du är vacker. Jag saknar dig.

2010-09-10 @ 23:11:55
URL: http://oredssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0